Naenkrat smo postali skoraj sodelavci, kakovostno sodelovanje med nami pa je za uspešno napredovanje vaših otrok še bolj pomembno kot kadarkoli doslej. V petek popoldne smo bili (vodstva šol in učitelji) seznanjeni z dejstvom, da bomo v mesecu maju morali izvesti tudi ocenjevanje znanja.

Mi smo že zastavili smernice, koliko ocenjevanja bomo izvedli, saj bo število ocen nižje, kot smo navajeni, poskusili pa jih bomo pridobiti na drugačne, ne pisne načine. V realnem življenju se tu pojavi nemalo izzivov, ker smo vsi zelo različno opremljeni tako z opremo kot z znanjem in bo ocenjevanje potekalo na različne načine, prilagojeno vsaki specifični situaciji. Prosimo vas za razumevanje.

Če ste (smo) se doslej starši znašli v vlogi podajalca znanja in nekakšnega posrednika med učiteljem in svojim otrokom, pa vam (nam) naloga ocenjevanja znanja prinaša novo vlogo: nadzornika svojega otroka med ocenjevanjem njegovega znanja.

Velika skušnjava bo, zagotovo, da bi otroku med reševanjem nalog pomagali, mu kaj namignili, a poskusite se temu izogniti. Ocena je povratna informacija otroku o tem, kolikšen del snovi se je uspel naučiti. Učitelj pač mora imeti lestvico, na kateri opredeli, koliko je za 5 in vsako oceno naprej, vaš otrok pa z oceno izve, kje približno se nahaja s svojim znanjem. Ocena nikoli ni podatek o tem, kako inteligenten je otrok ali kdo on je. Izkoristite to priložnost za to, da opazujete svojega otroka v stresni situaciji. Opazujte, ne da govorite, kako se loti reševanja nalog in kaj stori, ko mu ne gre. Opazujte, ali se najprej loti lažjih ali težjih nalog. Veliko se boste naučili o njem in mu kasneje prav zaradi tega lahko svetovali in pomagali.

(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost