Na Medvedjem Brdo smo se imeli super. Še bi ponovili. Zapisali smo nekaj utrinkov.

Spoznavanje živali

Spoznavanje živali je bil moj najljubši program na Medvedjem Brdu. Živali so imeli v naravoslovni učilnici. Videl sem puščavsko podgano, hrčke, morske prašičke, želvo, morsko želvo, paličnjake, madagaskarske sikajoče ščurke in velike polže s hišicami. Potem smo se učili, kako se te živali prehranjujejo in živijo. Želva ima zelo močan oklep. Polži so zelo počasni, ampak nekateri so koristni. Najbolj mi je bil všeč sikajoči ščurek. Učiteljica nam je povedala, da sika samo samec. Poznam veliko živali, ker gledam televizijske oddaje o živalih. Nekatere so ogrožene. Nekaj pa jih je že izumrlo. Ljudje moramo poskrbeti, da se to ne bo več dogajalo.

Rene Berdon, 4. a

Prvič z lokom

V ponedeljek popoldan je bilo zunaj zelo mrzlo. Učitelj Gregor nas je peljal po stopnicah navzdol in nam pokazal dele loka in puščice. Pod balkonom je postavil veliko tarčo. Potem nam je pokazal, kako streljati z lokom. Stopili smo postrani, čez metlo. Za prvi poizkus je pomagal učitelj. Vita je bila prva  in zadela je v rumen krogec. Naslednja je bila Nina. Ko sem bila na vrsti jaz, mi je pomagal in zadela sem črni krogec. Vsak je imel tri poizkuse. Pri zadnjem smo morali sami dati puščico na tetivo. Lok smo držali vodoravno. Ko smo prišli vsi na vrsto, smo šli spet v topel dom Medved.

Zoja Bucik, 4. a

Orientacijski pohod

Imeli smo orientacijski pohod. Razdelili so nas v skupine po sobah. Najprej so odšli učenci OŠ Renče, za njimi pa še mi. Me punce smo bile na vrsti četrte. Mislile smo, da se bomo izgubile. Vsem skupinam smo zaželele srečo. Ko smo šle me na pohod, je Nina držala v rokah kompas, Vita pa liste z nalogami. Jaz in Klementina sva odgovarjali na vprašanja. To pot smo z učitelji že prehodili. Najprej smo morale prešteti hiše okoli kmetije, potem traktorje v skednju, nato še manjšo skupino dreves. Naslednja postaja je bila živa točka, to  je bil seveda učitelj Gregor. Druga postaja je bil studenec, učiteljice Jane pa nismo videle tam. Zaskrbelo nas je, da se nismo morda izgubile. Naslednji, ki so bili za nami, so nas že dohitevali. Povedali so nam, da je učiteljica nekje v bližini. Ko smo prišle iz gozda, smo zagledale učiteljico Jano. Vprašala nas je, s čim vse se lahko orientiramo v naravi. Vita je naštela, da z letnicami na štorih, ročno uro, po soncu in po zvezdah ponoči. Povedala nam je, da moramo do potočka. Vita je z lista prebrala naslednje vprašanje, kako se imenuje smreka, ki je najstarejša v gozdu. Odšle smo do smreke in iz zapisa izvedele, da se imenuje Mati gozda. Čez čas smo zagledale cerkev in vedele, da se nismo izgubile. Srečne smo odšle do potočka. Od tam nas je vodila pot med dvema hišama. Nekaj časa smo hodile po cesti, potem pa prispele do doma Medved. Nekaj skupin je že bilo tam. Igrale so se na igrišču. Za zadnjo nalogo smo morale prešteti oprimke na plezalni steni. Tako smo opravile vse naloge. Orientacijski pohod mi bo ostal vedno v spominu.

Kim Dugar, 4. a

Družabni večer

Bil je četrtek na Medvedjem Brdu. Vsak dan smo imeli po popoldanskem programu nekaj prostega časa. Vendar ta dan ni bil enak kot vse dni. Vse sobe so se pripravljale na družabni večer. Morda se boste spraševali, kaj je to. Tudi nas je to zanimalo. Kmalu smo izvedeli, da je to večer, na katerem se družimo in se imamo lepo. Punce iz sobe, kjer sem bila tudi jaz, smo pridno ponavljale pesmico, ki smo jo sestavile za ta večer. In končno je prišel ta čas. Zbrali smo se v učilnici. Najprej smo se predstavili učenci iz OŠ Kanal s pesmico Poj z menoj. Ko smo se predstavile še posamezne sobe, so bili na vrsti učenci OŠ Renče in Branik. Potem je sledil ples. Najprej ni nihče hotel doživeto plesati. Ko pa je učiteljica ugasnila luči, se je začela zabava. To je trajalo zelo dolgo, dokler se nismo utrudili. Učiteljica je prižgala luči in nas napotila v sobe. Preden smo odšli, smo se učitelju Gregorju zahvalili. Sošolki sem rekla, da sem se imela krasno.

Vita Božič, 4. a

Plezanje

Zjutraj smo se dobili v skupnem prostoru na blazinah. Učiteljica Darja je povedala, da bomo imeli plezanje. Bila sem zelo vesela. Oblekli smo si bundo in obuli primerne čevlje. Potem smo odšli ven. Najprej nisem hotela plezati. Bilo me je strah. Potem mi je učiteljica Nela rekla, naj vsaj poizkusim plezati. Zbrala sem pogum in začela. Bila sem vesela, ker me ni bilo več strah. Mislila sem, da mi ne bo uspelo priti do vrha. Presenečena sem bila, ker mi je uspelo. Komaj sem čakala, da to povem staršem. Bilo mi je zelo, zelo lepo.

Klementina Skrt, 4. a

Izdelava zavetja

Odšli smo v gozd, kjer nam je učitelj povedal, da bomo izdelovali zavetja. Potem nam je razložil, kako jih bomo zgradili. Razdelil nas je v skupine. Jaz sem bila z Enejo, Zojo in Jano. Za izdelavo zavetja smo potrebovale različne palice. Ko smo skoraj končale, smo preverile, če gremo vse štiri noter. Ugotovile smo, da ga moramo malo popraviti. Takoj smo se lotile dela. Medtem je učitelj pregledoval, kako napreduje delo. Ko je prišel do nas, je bil zelo zadovoljen. Rekel je, da smo naredile super zavetje. Povedati smo mu morale, kam bi postavile ognjišče. Najprej smo malo razmislile in ko smo mu povedale, je bilo videti, da je z našim delom zadovoljen.

Sara Berginc, 4. a

Zavetje – bivak

V gozdu smo izdelovali zavetja – bivake. Najprej nam je učitelj vse razložil. Ko sem gledal naokoli, se mi je zdelo zelo težko. V skupini sem  bil z Anžetom, Matijem in Jernejem. Bil sem zadovoljen, da smo bili mi štirje skupaj. Ob drevo smo začeli zlagati palice. Ob koncu smo bili vsi kar precej utrujeni. Ko je učitelj Gregor poklical na malico, je sošolec vrgel palico kar na druge. Skoraj bi se nam vse podrlo. Hitro smo pojedli in se spet vrnili k delu. Določiti smo morali, kje bo ognjišče. Ko je učitelj prišel k našemu bivaku, je bil zadovoljen. Povedal nam je, da ognjišča nismo postavili na pravo mesto. Razložil nam je, kje bi moralo stati. Potem smo šli vsi v bivak in učiteljica nas je slikala. Gradnja bivakov je bil zame poseben dogodek.

Val Velušček, 4. a

 

(Skupno 107 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost