V petek smo imeli prireditev ob kulturnem prazniku. Tudi jaz sem nastopal. Ko smo prišli v večnamensko dvorano, smo se preoblekli. Potem smo čakali na nastop. Razmišljal sem, kaj bom govoril. Sošolec je dvignil palec, kar je pomenilo, da bo šlo dobro.

Bil sem pripravljen. Ko smo bili na vrsti, sem vedel, da sem dobro odigral. Priklonili smo se in šli z odra. Ploskali so nam. Po prireditvi sem se pogovarjal s sošolci. Pohvalili so me in rekli, da sem bil najboljši »šolski nadzornik«. Ta prireditev mi bo ostala v lepem spominu.

Vid Velušček, 5. a

Jaz nisem nastopal. Bil sem med gledalci. Komaj sem čakal, da bom videl predstavo mojih sošolcev in sošolk. Predstavili so nam šolo pred dvesto leti. Odigrali so zelo dobro, saj smo se nasmejali. Iz igre sem ugotovil, da je bila šola takrat bolj stroga, zato sem vesel, da sem ZDAJ v šoli.

Miha Pogačnik, 5. a

Nastopal sem na prireditvi. V naši predstavi smo morali vsi nositi staromodna oblačila. Bil sem vesel, dan je bil lep in vedno mi bo ostal v lepem spominu.

Mihael Drašček, 5. a

Na prireditvi za Prešernov praznik nisem nastopal. Bil sem gledalec. Predstava mi je bila zelo všeč, saj so se učenci potrudili za nastop. Tudi sošolci so zelo dobro odigrali igro, ki je pripovedovala o tem, kako je bilo nekoč v šoli. V razredu nas je učiteljica pohvalila, ker smo se v dvorani lepo obnašali. Ta dan mi je bil všeč, čeprav nam je odpadla športna vzgoja.

Alen Konjedic, 5. a

Najbolj mi je bilo všeč, ko so učenci iz prvega razreda recitirali pesem, Roland pa je zraven risal. Narisal je zelo lepega »človečka«. Moj sošolec Gašper in sošolka Nives pa sta pripovedovala o Francetu Prešernu.

Milorad Barudžija, 4. a

 

(Skupno 50 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost