5. dan

Zadnji dan smo si dopoldan ogledali živali doma Medved in se pomerili v lokostrelstvu. Uživali smo v lepem, toplem sončnem dnevu in se še zadnjič poigrali s prijatelji iz Renč.

Po kosilu pa smo se vsi veseli in polni vtisov iz čudovitega in nepozabnega tedna na Medvedjem Brdu odpeljali proti domu.

4. dan

Zbudilo nas je čudovito sonce, ki nas je spremljalo ves dan. Dopoldan smo raziskovali gozd in gradili bivališča, popoldan pa smo se pomerili v Orientacijskem pohodu. Zmagala je skupina Mišk, ki je vse naloge vzela zelo resno in se jim natančno posvetila. Ponosni smo, da so zmagovalke te preizkušnje učenke OŠ Kanal in jim zato iskreno čestitamo.

Ker se naše bivanje na Medvedjem Brdu počasi izteka, smo dan zaključili z družabnim večerom in plesom. Prav med plesom pa nas je zelo razveselila tudi naša gospa ravnateljica, ki nas je prišla obiskat. Obdarila nas je s čokolado, zato je bila naša zadnja noč na Medvedjem Brdu zelo sladka.

3. dan

Po jutranji telovadbi in zajtrku smo se sprehodili po Gozdni učni poti in si ogledali žago v bližini doma Medved, nato pa smo samostojno izdelali izdelek iz naravnih materialov. Popoldan smo ponovili in razširili naša spoznanja o orientaciji in se naučili orientirati z mobitelom. Zvečer smo opazovali nočno nebo in se naučili uporabljati teleskop.

2. dan

Po mirni noči, jutranji telovadbi in pospravljanju sob smo dan začeli z okusnim zajtrkom in Astrologijo za najmlajše. Vsem sporočamo, da je na Medvedjem Brdu zelo lepo.

Popoldan smo si ogledali in preizkusili sočno uro ter prisostvovali na dveh delavnicah o energiji vetra in vode. Izdelali smo mlinček in zmaja ter ju z veseljem tudi preizkusili. Zvečer smo vam napisali tudi razglednice, ki že potujejo proti vam in vam sporočajo, da vas že pogrešamo…eni bolj drugi manj. Čaka nas zanimiv tretji dan in vsi se ga že veselimo.

1. dan

Prvi dan smo zelo lepo preživeli. Dopoldan smo si ogledali okolico doma Medved, popoldan smo plezali na umetni steni in pekli piškote, zvečer pa smo šli na nočni sprehod z lučkami.

Sedaj se počasi odpravljamo k počitku. Jutri zvečer se ponovno oglasimo.